Sekadar mimpi atau petanda? | Belle of Paradise


Pengikut

Ahad, 18 Mac 2012

Sekadar mimpi atau petanda?

Assalamualaikum dears,

Ini kisah dua malam lepas. Saya didatangi seseorang yang saya kenal (jadi takde la terkejut sangat.. =P) Tapi yang mengejutkan saya, orang yang saya kenali ini tiba-tiba bertanya banyak soalan mengenai jodoh dengan saya.. Soalan yang saya tak pernah terfikir akan keluar dari mulut dia lebih-lebih lagi saya sudah tiada kaitan dengan dia, hanya sekadar saudara seagama.

Apabila bangun dari tidur, saya berfikir sejenak. Adakah Allah bagi petanda? Sebab saya selalu berdoa supaya Allah bagi petunjuk. Kalau betul, apa yang saya perlu buat? Saya mula keliru...






@>----- Thanks for reading this entry!! (*_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Please leave ur comments wisely =)

Click-click

Copyright©All rights reserved to Zaidatul Akmal