Kolagen..penting ke? | Belle of Paradise


Pengikut

Khamis, 15 Mac 2012

Kolagen..penting ke?


Assalamualaikum dears,

Ingat x saya pernah citer yang saya pernah buat treatment muka di NY Skin Solution? Baca di Sini.

Selepas treatment tu, sy terus google word kolagen. Dh pernah dengar b4 this, tp kurang faham sngt.. Lepas sy bace kepentingan dia, wah baru sy tahu my skin perlukannya..

Sekarang dah sebulan saya amalkan kolagen ni.. Alhamdulillah, saya dh dpt lihat kesannya terutama kat parut2 jerawat, kuku dan kulit tangan. Jerawat-jerawat saya dh kering, kulit tangan dh tak bersisik dan makin lembap. FYI, kuku saya lambat panjang. Sejak-sejak akhir ni saya perasan sy dh kerap potong kuku... Yeay! Tu tandanya kolagen telah membantu pertumbuhan kuku saya dengan baik.

Antara kebaikan kolagen ni

※ Membantu menganjalkan kulit

※ Mengurangkan kedutan di wajah

※ Memberi kelembapan kepada kulit

※ Membaiki tisu-tisu kulit, kuku dan rambut

※ Membantu pencernaan

Sekarang saya nk kongsi kebaikan kolagen ni kepada kawan2 juga..Tak nak la cantik dan sihat sorang-sorang...

So, sape-sape yang berminat nak tahu lebih lanjut, boleh la emel saya di zaidatulakmal.mm@gmail.com. Boleh jugak PM saya d FB ;-)

Thank you for reading!

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 ulasan:

  1. wahh dealer ke kak? huhu mahal tak? nampak macam sapu2 je eh?

    BalasPadam
  2. X mahal pun..awk beli bekas kecik utk trial..akak gune bekas kecik je mule2

    BalasPadam

Please leave ur comments wisely =)

Click-click

Copyright©All rights reserved to Zaidatul Akmal