Salun Rambut atau Spa? | Belle of Paradise


Pengikut

Jumaat, 2 Mac 2012

Salun Rambut atau Spa?

Assalamualaikum dears,

Salam Jumaat kepada semua..

Semalam tgh duk bersantai-santai di atas katil, tiba-tiba DC tnye,"Ko nk smbg PhD kt mne nnt?"

Saya: Erk...ak memang plan nk smbg tp lepas habis master, ak x rasa ak smbg terus. Ak xde duit~ Lgpun klu x smbg rugi la...alang2 skrg MyBrain dh cover.. nnt PhD cerah la peluang dpt MyBrain.

DC    : Tp MyBrain x cover g luar negara..

Saya: Oh, x cover eh? Hmm...smbg kt dalam je la kot..

DC    : Ala...Bolehnye ko smbg kt overseas..

Saya: Bukan x nak..tp lepas habis master, ak rasa nk buat bisnes dulu...

DC    : Oh, bisnes apa?

Saya: Nk buka spa! (Lepas tu gelak besar..hahhaha)

Eyh...saya x main2 tau. Itu cita-cita... Lagipun sekarang ni kebanyakan spa yang ada bukan milik Bumiputera. Lagi-lagi Salun Rambut. Salun rambut yang ada kebanyakannya terbuka dan bukan muslim yang punya. Dan satu lagi, pekerja lelaki lebih ramai jadi tukang gunting rambut! Eyh, x faham saya~ . Jadi susahlah bg wanita-wanita yang memakai tudung ni nk gunting rambut. Betul tak? Jadi, skrg ni sy tengah intai peluang nak pergi training untuk spa atau salun rambut ni... Hihi... Kalau kawan-kawan ada idea atau tahu mengenai perkara ni, sila la kongsi yer... Thank u in advance~

InsyaAllah, kalau diberi peluang, saya nak cuba!





@>----- Thanks for reading this entry!! (*_^)

3 ulasan:

  1. ha ape kata meh try ptg rambut saya dulu heeee

    BalasPadam
  2. xpe2... kalo setakat nk model tu, akk free ajer....hahaha....

    BalasPadam
  3. Salam, saya ada menyediakan dandanan rambut, make-up dan manicure & pedicure di rumah di Kota Damansara. Harga untuk cut, wash & blow RM15. Colour/ Inai RM30-RM88. Perming/ Rebonding RM88-RM128. Scalp/ Hair treatment RM38. Make-up (day)RM 50. Manicure & pedicure RM45. Sekiranya berminat bolehlah call Zura 012-208 4048 atau layari myhomesalon.blogspot.com. Terima kasih tuan rumah.

    BalasPadam

Please leave ur comments wisely =)

Click-click

Copyright©All rights reserved to Zaidatul Akmal