Magnum Black Espresso | Belle of Paradise


Pengikut

Selasa, 22 Mac 2016

Magnum Black Espresso

Assalamualaikum dears,


Dah renyuk plastik magnum ni aku lipat-lipat letak dalam beg... Sebab nak letak dalam blog punya pasal. Sorry ye aiskrim tak sempat snap gambarnya sebab:-

1. gelojoh tak sabar nak makan
2. tangan comot 
3. makan dalam kereta dan sambil tunggu ubat abah siap kat farmasi KK 

Alasan.

Review:

Magnum Chocolate tak pernah mengecewakan aku setakat ni. Rasa coklat gelap sebenar  memang sentiasa menggoda dan membuatkan aku jatuh cinta. Rasa coklat gelap yang melting in the mouth ni memang membangkitkan deria rasa lidah di dalam mulut. Otak aku terus berfungsi dengan laju bila menikmati ais krim mewah ini. Walaupun aku makan aiskrim ni dalam cuaca yang panas siap letak dekat handbrake kereta masa nak pusing kat selekoh pun tetap tak cair meleleh. Bentuknya yang seksi masih ada.

Part aiskrim di dalam pula adalah perisa vanila yang diselitkan dengan perasa kopi espresso. Gabungan vanila dan espresso memang memikat dan tidak menjadikan aiskrim ini muak. Rasa espresso mengimbangi kemanisan aiskrim ini. 

So, aku bagi 5 bintang dari 5 untuk Magnum Black Espresso ni!

Lepas ni nak try Magnum Pink Pomegranate. Delima favourite aku tapi bila masuk dalam aiskrim aku tak dapat bayangkan.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Please leave ur comments wisely =)

Click-click

Copyright©All rights reserved to Zaidatul Akmal