Tuhan, Jagakan Dia | Belle of Paradise


Pengikut

Isnin, 21 Mei 2012

Tuhan, Jagakan Dia

Ya Allah, aku mohon kepadaMu
Jagakan dia untukku
Selama-lamanya
Kerana Kau lah sebaik-baik penjaga
Aku serahkan segala urusan ini kepadaMu


Ameen~


Motif Band - Tuhan Jagakan Dia Lyrics

Hanya dirimu yang kucinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

*
Walau kutahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apaadanya ku kan tetap setia kepadamu
          
Reff: 
Tuhan jagakan dia,
dia kekasihku kan tetap milikku 
Aku sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku

Back to * 


Sumber: http://www.lirikjiwa.com/2011/10/lirik-lagu-motif-tuhan-jagakan-dia.html#ixzz1vSSi6NOb




@>----- Thanks for reading this entry!! (*_^)

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Please leave ur comments wisely =)

Click-click

Copyright©All rights reserved to Zaidatul Akmal