Shaklee - Promosi Bulan Januari 2014 (Alfalfa Complex) | Belle of Paradise


Pengikut

Khamis, 2 Januari 2014

Shaklee - Promosi Bulan Januari 2014 (Alfalfa Complex)

Assalamualaikum dears,

Hari ni dah 2 Januari 2014. Aku masih berkira-kira macam mana nak selesaikan masalah eksperimen aku ni. Dah nampak sedikit cahaya. Tadi pergi cari Pegawai Teknikal, dia tiada di pejabat. Mungkin bertugas mengawas peperiksaan kot. Kalau dapat selesaikan dengan dia esok hari, InsyaAllah minggu depan aku akan teruskan eksperimen menggunakan bioreaktor. Kalau dah selesai ini, InsyaAllah tamatlah segala-galanya. Eh, penulisan tesis aku sambung di rumah la..

Jadi, doakan aku ya kawan-kawan. Moga selesai semuanya semester ini juga.

Itu Intro!

Sekarang aku nak promosikan Shaklee pula. Seperti yang kita sedia maklum, setiap bulan Shaklee akan umumkan satu produk untuk dipromosikan. Beli 6 unit percuma 1. Semudah itu sahaja. Jadi, bulan ini memang sangat tak disangka, Shaklee promosikan Alfalfa Complex!

Apa itu Alfalfa Complex?

-Sejenis tanaman Alfalfa (Medicago sativa), ditanam secara organik di California. Raja segala tumbuhan.
-Kaya dengan pelbagai nutrisi - protein, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitomikia.
-Fungsi:

  1. Mencuci hati, darah dan usus - buang toksin
  2. Melawan alahan - kulit dan hidung sensitif
  3. Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - baik untuk penghadaman
  4. Menyingkirkan lemak dan kolesterol - baik untuk pengurusan berat badan
  5. Melawan tumor
  6. Melegakan keletihan
  7. Mencegah dan merawat arthritis

Banyak khasiat kan? Ini adalah produk pertama yang saya beli dari Shaklee. Alhamdulillah sangat berkesan terutama no.3 dan no. 6... 

Jadi, jangan tunggu lama-lama. Hubungi saya cepat-cepat!

Email : zaidatulakmal.mm@gmail.com
SMS No. phone: 013-9479147
PM di Facebook pun boleh..tapi perkenalkan diri dulu yaa~





@>----- Thanks for reading this entry!! (*_^) 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Please leave ur comments wisely =)

Click-click

Copyright©All rights reserved to Zaidatul Akmal