My Sweet 24th Birthday - Part 2 | Belle of Paradise


Pengikut

Selasa, 12 Julai 2011

My Sweet 24th Birthday - Part 2

Assalamualaikum dears,

Alhamdulillah...Allah panjangkan usiaku  untuk beribadah kepada-Nya..Semoga bertambah usiaku, maka bertambahlah amalanku....Amiin~

I rase this 24th birthday is the most memorable moment for me... Why?
Rase-rase tahun ni ramai sngt org wish..x sempat lg nk kire..nnt i bg tau dlm part 3 lak... wah, part 2 belom siap, nk wat part 3 dah... hahaha
Part 3, I akn focus kepada birthday wishes je...

Part 1 td I buat special entry..sbb ade org dedicate lagu besday semalam..walaupun dedication and the wish is earlier 40 minutes from 12.00 am 12 July, but it is OK laa.. I appreciate it because of that person... hihihi

So, for this part, I nk citer tentang Surprise for today..from myself and other people!!
Start from this morning, I sampai jer, terus g amik air kt pantry...dahage sngt2..nervous kot dh 24 thn!!!! hahaha...ade jgk org mcm I kan???
Jumpa la Kak Ct (UMPH) and Kak Marcella (UMPH) dalam pantry.. they wish me Happy Birthday.. dh salam peluk cium sume, ajak g brekfes lak...Kak Marcella nk belanje! yeay!
Thanx Kak Marcella..Love U!!

dalam kul 11pg tu, I pergi hntr kereta ke snow wash..kecian kereta I kotor.. dh 3 weeks x basuh..huhu... sempena my birthday ni, I g basuh kereta I.. hahaha.. birthday present for myself!! hehehe...
I g basuh kereta td, leh lak I g tnye budak tu, ade borang x nk sign ape2, kne byr dulu ke? hahahaha...smpai blurr budak tu jdnye.. Zaidatul Akmal!!! awk ingt ini bank ke? nk isi orang bagai... haha.. cuak tau sbb first tyme nk bg kunci kereta kt org lain!!!! First tyme hantar kereta untuk dibasuh kt kedai.. First tyme x basuh sendiri kereta!
Teruk si Tuty gelakkan sy~ wooooo...kecian sy..

Lunch tyme pule Kak Ct ajak makan nasi ayam sebelah petronas.. yeay! ade org belanje lg!!! bahagianye la hr ni~ Kami pergi td berlima. Encik Zainal CENFED a.k.a husband Kak Ct, Kak Ct, Tuty, Kak Marcella and me! Asalnye Kak Ct nk belanje.. tp husband die yg bayar..jd maknenye suami die la kan yg belanje?? hehe.. anyway thanx Kak Ct and husband.. walaupun kite baru kenal sebulan, tp akak layan sy mcm dh lame kenal.. Love u too!!

Dalam kul 4.00 ptg, ade surprise party lak dr staf 1 ofis..walaupun small party, but it is soooooo memorable! Diorg beli KFC, kekacang and drinks..They also give me a present!  X buke lg hadiah.. ape la agknye ek???? hihi.. Thanx to all UMPGT's staffs.. Love u guys~

Teringat lagu barney..

I love u,
U love me,
We r happy family~

Betul la kan..? If we nice to others, others will also nice to us. seronok sngt hr ni!


ayam KFC mase party td.. gmbr nasi ayam x sempat nk amik..dh mkn bru ingt! hahaha


Birthday gift dr staf UMPGT


Birthday Card


Terima kasih kawan2..because act as my family here!

Lots of love, hugs and kisses to u!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Please leave ur comments wisely =)

Click-click

Copyright©All rights reserved to Zaidatul Akmal