Hati Wanita Sukar Diduga | Belle of Paradise


Pengikut

Sabtu, 7 April 2012

Hati Wanita Sukar Diduga

Assalamualaikum dears,

Nak share satu entry. Tersentuh emosi pulak bila membacanya. Macam faham-faham jer perasaan daku malam ni..

Tapi owner blog ni tak bagi copy entry dia. So, ak bagi link jer la... jangan tak baca pulak! Klik cepat sini.

Aku rasa kata-kata dia memang betul menggambarkan perasaan aku malam ni. Malam ni jer aku nak layan perasaan ni. Sebab aku tak plan nak tido malam ni. Hehe... suke ati jer. Nanti makan ubat confirm pengsan! Tapi bagus jugak pengsan. Ak dah tak yah fikirkan jawapan kepada persoalan-persoalan yang ada dalam neuron-neuron otak aku. Aku rasa dah beban otak aku duk fikir dari malam tadi. Sampai jammed! Kena jumpa doktor.

Yes, memang aku tengah sakit. Demam dan batuk, penyakit yang nampak. Tapi sebenarnya mental aku yang tengah sakit, stress, keliru. Kejap-kejap aku nangis. Eh, tambah-tambah aku saja gi dengar lagu sentimental. Tambah lagi berjejeh air mata. Takpe2...Jangan risau. Bagi je aku nangis. Sebab kalau aku dah nangis malam ni. esok pasti aku buang sapa-sapa yang buat aku nangis. Buat apa nak simpan duri, sembilu, jarum peniti dalam hati aku kan?

Oh, terguna ganti nama 'aku' pulak dalam entry malam ni. Sorry la dear.. Macam sopan sangat nak guna perkataan 'saya' dalam entry ni.. Hahaha... (eh, tadi nangis. sekarang gelak.. mmg kritikal!)

Tiba-tiba aku rasa nak g panjat bukit! Sebab hari tu aku stress, aku gi seksa diri aku kat Bukit Panorama. Gila penat pon aku paksa diri aku naik. Sambil naik, aku kumpul semua kesedihan aku. Bila aku turun, aku tinggal satu-satu kesedihan aku. Tapi kalu aku naik bukit sama, aku terjumpa balik kesedihan aku. Takpe-takpe, esok aku g cari bukit lain. Tak yah jumpa dah~

Okeyh sekarang ak tengah bantai dark chocolate yang beli last week.. Ceh, tekak tak baik lagi. Ada berani makan coklat!

Ok..batuk dah menyerang. K bai




@>----- Thanks for reading this entry!! (*_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Please leave ur comments wisely =)

Click-click

Copyright©All rights reserved to Zaidatul Akmal